Splošni pogoji storitve ProTerapevt

 

SPLOŠNI POGOJI APLIKACIJE PROTERAPEVT

Verzija 1.0, 1.5.2023

1. ČLEN

UVODNA DOLOČBA

Aplikacija ProTerapevt je informacijski sistem v oblaku, ki psihoterapevtom omogoča enostavno poslovanje. Glavne funkcionalnosti so:

- Urejanje podatkov o klientih

- Vodenje razpoložljivih terminov

- Enostavno rezerviranje terminov

- Izdajanje računov in predračunov za vse kliente naenkrat

- plačila z direktno obremenitvijo

- Portal za kliente

Splošni pogoji poslovanja so sestavni del vsake pogodbe izvajalca z uporabnikom. Vse navedene določbe Splošnih pogojev poslovanja so splošni pogoji v smislu 120. člena Obligacijskega zakonika (Uradni list RS, št. 97/07 in nasl.) in so zavezujoči kot pogodbena določila.

2. ČLEN

OPREDELITEV IZRAZOV

Izvajalec je podjetje, ki ponuja in vzdržuje aplikacijo ProTerapevt: Svetovanje in storitve, Robert Ivanc s.p., Brezje pri Grosupljem 79, 1290 Grosuplje.

Naročnik je poslovni subjekt, ki sklene najemno pogodbo in se zaveže plačevati najemnino za uporabo aplikacije.

Uporabnik aplikacije je fizična oseba, pooblaščena s strani naročnika, ki uporablja aplikacijo v poslovne namene v imenu Naročnika.  B procesu prijave v aplikacijo se identificira s svojim elektronskim naslovom in geslom.

3. ČLEN

DOSTOP IN UPORABA

Dostop do aplikacije ProTerapevt je možen prek spletnega brskalnika na naslovu https://app.proterapevt.si. Za uporabo potrebuje uporabnik veljaven uporabniški račun. Ob prijavi se identificira z uporabniškim imenom in geslom.

Uporabnik je dolžan skrbno ravnati z dostopnimi podatki in preprečevati nepooblaščen dostop do aplikacije. Priporočljiva je redna menjava gesel.

Aplikacija vsebuje zbirko podatkov: bazo uporabniških računov, bazo podatkov o klientih (v nadaljevanju lahko tudi: pacientih) in dnevnik akcij v aplikaciji. Z zbirko upravlja izvajalec. Namen zbiranja in hranjenja teh podatkov je uporaba aplikacije, ki je predmet teh Splošnih pogojev. Zbirka vsebuje naslednje podatke: osebne podatke uporabnikov: ime in priimek, telefonsko številko, elektronski (e-mail) naslov, ustanovo ali podjetje, v katerem uporabnik dela; osebne podatke klientov: ime in priimek, kontaktni podatki (naslov, pošta, kraj, elektronski naslov, telefonska številka),  interne beležke.

Ko postane uporabniški račun neaktiven (npr. na izrecno željo naročnika, uporabnika, ali po 3 letih popolne neaktivnosti uporabniškega računa), slednjega onemogočimo tako, da izbrišemo vse osebne podatke uporabnika, ohranimo pa vse ostale dogodke, vezane na ID uporabnika, s čimer je še vedno zagotovljena revizijska sled, obenem pa neprepoznavnost uporabnika. Ob sklenitvi naročniške pogodbe med naročnikom in izvajalcem, slednji za naročnika ustvari želeno število uporabniških računov za uporabnike aplikacije. Uporabniške račune kreira izvajalec na osnovi zahtevka naročnika, ki mora biti oddan na dogovorjen način in na predpisanem dokumentu, s čimer je potrjena verodostojnost zahtevka. V primeru, ko pogodbeno razmerje med naročnikom in uporabnikom preneha in uporabnik ni več aktivni sodelavec naročnika, mora ta zanj izvajalcu nemudoma podati zahtevek za ukinitev uporabniškega računa. Zahtevek za ukinitev odda naročnik izvajalcu na enak način kot zahtevek za registracijo, s čimer je potrjena verodostojnost.

Ko se uporabnik prijavi v aplikacijo, bo uporabil dodeljeno uporabniško ime in geslo (v nadaljevanju: uporabniški račun), ki se ustvari za vsakega uporabnika. Ta uporabniški račun je namenjen izključno uporabniku in ga ne sme deliti z drugimi uporabniki pri naročniku ali katero koli drugo tretjo osebo. Uporabnik mora skrbeti za varnost svojega gesla in se držati ustaljenih praks za upravljanje uporabniških računov, kar vključuje redno spreminjanje gesla zaradi varnostnih razlogov. Po zaključku dela v aplikaciji se mora uporabnik pravilno odjaviti, da onemogoči dostop do aplikacije na svoji napravi brez ponovnega vpisa s svojim uporabniškim računom. Uporabnik se mora odjaviti vsaj enkrat na dan (na primer ob koncu delovnega dne). Med odsotnostjo od naprave (namiznega računalnika, prenosnega računalnika, tablice ali pametnega telefona) mora uporabnik uporabiti varnostno metodo, kot je "politika čistega zaslona", ter poskrbeti za zaklepanje naprave, da prepreči nepooblaščen dostop do naprave in same aplikacije. Če obstaja sum zlorabe uporabniškega računa (na primer nepooblaščen dostop), morata tako uporabnik kot naročnik takoj pisno prijaviti incident izvajalcu in slediti naročnikovi politiki varovanja podatkov. Izvajalec ni odgovoren za zlorabe, ki se zgodijo zaradi malomarnega ravnanja z geslom ali neupoštevanja koncepta "politike čistega zaslona" in drugih določil, opisanih v 8. členu splošnih pogojev.

4. ČLEN

CENE IN PLAČILA TER POVRAČILA

Uporaba aplikacije ProTerapevt je na voljo v različnih paketih, prilagojenih potrebam posameznih uporabnikov. Cenik je objavljen na spletni strani aplikacije. Plačevanje poteka z mesečnim ali letnim zneskom, ki omogoča neomejen dostop in uporabo aplikacije v skladu s pogoji izbranega paketa.  Obračunsko obdobje je enako tekočemu mesecu. Uporabnik prejme račun prvi delovni dan v tekočem mesecu v PDF obliki na e-naslov, ki ga je vpisal ob registraciji. Račun se lahko nastavi tudi na 12 mesečni obračun naročnine. V primeru prekinitve sodelovanja, povračilo vplačanega zneska v tekočem mesecu ni mogoče. V primeru letnega plačila se povrne samo tisti del zneska, ki se nanaša na obdobje izven tekočega meseca.

Na primer, če ste sklenili enoletno pogodbo in jo prekinili po treh mesecih, vam bomo povrnili 9 mesecev zneska. Če želite prekiniti sodelovanje, nas kontaktirajte na info@proterapevt.si.

Račun se lahko reklamira v roku 8 dni od datuma izstavitve računa. Izvajalec bo na reklamacijo odgovoril najkasneje v roku 15 dni.

5. ČLEN

PODPORA UPORABNIKOM

Izvajalec zagotavlja tehnično podporo za aplikacijo ProTerapevt. Uporabniki lahko prijavijo težave in postavijo vprašanja preko e-pošte ali telefona, odzivni čas je običajno 1 delovni dan. Podpora je vključena v ceno aplikacije.

6. ČLEN

MOŽNOSTI NADGRADENJ IN SPREMEMB APLIKACIJE TER DELOVANJE SISTEMA

Izvajalec si pridržuje pravico do izboljšav in posodobitev aplikacije ProTerapevt. Uporabniki bodo o večjih posodobitvah obveščeni preko obvestil znotraj aplikacije.

Izvajalec zagotavlja nemoteno delovanje sistema razen v primerih :

nedelovanje strojne opreme uporabnika

vzdrževalnih posegov (predvidenih in nepredvidenih)

nadgradenj programske ali strojne opreme, potrebne za delovanje sistema

nedelovanja internetnih povezav

višje sile

Na željo uporabnikov se lahko razvijejo tudi dodatni moduli ali funkcionalnosti po naročilu.

7. ČLEN

VAROVANJE PODATKOV

Izvajalec zagotavlja visoke standarde varovanja podatkov, ki se obdelujejo v aplikaciji ProTerapevt. Podatki so hranjeni šifrirano, dostopni so samo pooblaščenim osebam. Izvajajo se redne varnostne kopije vseh sistemov.

Izvajalec redno izvaja varnostne posodobitve strežnikov in aplikacije za preprečevanje zlorab.


8. ČLEN

DEJANJE POSREDOVANJA ELEKTRONSKE KOMUNIKACIJE PO ELEKTRONSKI POŠTI

Za pošiljanje avtomatiziranih elektronskih sporočil (e-pošta) izkoriščamo storitev ponudnika Mailgun Technologies. Uporabljamo izključno njihove strežnike znotraj ozemlja Evropske unije (EU). Varnost povezave je zagotovljena preko uporabe ustrezno kodiranega API ključa in TLS povezave. Poleg tega je vzpostavljen mehanizem, ki omejuje dostop nepooblaščenih IP naslovov klicočih strežnikov. Pri pošiljanju elektronskih sporočil se uporabljata zapisa SPF in DKIM.

Dostop do dnevnikov poslanih elektronskih sporočil, ki je potreben zgolj za odkrivanje morebitnih napak pri delovanju sistemov, ima izključno ožje vodstvo družbe Robert Ivanc s.p.  Podizvajalec in posledično izvajalec ne dajeta zagotovila glede dostave elektronskih sporočil, ki niso bila uspešno dostavljena zaradi začasnih ali trajnih blokad na strani poštnega strežnika prejemnika. To je lahko posledica prej prejetih elektronskih sporočil drugih ponudnikov, ki uporabljajo enak IP naslov ali podoben IP naslovni prostor, kar lahko privede do blokade poslanega sporočila. Izvajalec se trudi zagotoviti sledljivost dostavljenih elektronskih sporočil.

9. ČLEN

OMEJITEV ODGOVORNOSTI

Izvajalec ne jamči za pravilnost in uporabnost aplikacije in njenih modulov. Aplikacija in njeni moduli so na voljo takšni, kot so, in izvajalec ne prevzema odgovornosti za kakršno koli škodo, ki bi jo uporabnik ali naročnik utrpel zaradi uporabe aplikacije ali njenih modulov. Uporabnik aplikacije uporablja aplikacijo in njene module na lastno odgovornost. Izvajalec ni odgovoren za kakršno koli škodo, ki bi jo uporabnik utrpel zaradi uporabe aplikacije ali njenih modulov. Naročnik je odgovoren za seznanjanje uporabnikov aplikacije z vsemi zahtevami in pravili uporabe aplikacije. Naročnik je odgovoren za to, da so uporabniki aplikacije seznanjeni s splošnimi pogoji, politiko zasebnosti in drugimi dogovori med naročnikom in izvajalcem.

10. ČLEN

RAZVOJ PO MERI NAROČNIKA

Izvajalec bo na osnovi zajema grobih specifikacij s strani naročnika pripravil oceno dela in ponudbo. Izvajalec bo ocenil stroške in čas, ki bo potreben za razvoj dodatnih funkcionalnosti, in bo na podlagi tega pripravil ponudbo. Naročnik in izvajalec se morata dogovoriti, ali gre za razvojni projekt ekskluzivne narave ali deljene narave. Če gre za razvojni projekt ekskluzivne narave, bo dodatno funkcionalnost lahko uporabljal le naročnik. Če gre za razvojni projekt deljene narave, bo lahko izvajalec dodatno funkcionalnost ponudil tudi ostalim strankam proti plačilu. Če naročnik ponudbo potrdi, se s tem šteje, da se strinja s časovnimi roki in plačilnimi pogoji. Izvajalec bo izvedel dogovorjeni razvoj po meri in po zaključku razvoja bo izstavil naročniku račun. Izvajalec mora računu priložiti specifikacijo dejansko opravljenega dela po ponudbi. Specificacija mora vsebovati vse informacije o dodatnih funkcionalnostih, ki so bile razvite, kot so njihove specifikacije, funkcije in uporabnost.

11. ČLEN

SPREMEMBA SPLOŠNIH POGOJEV

Izvajalec lahko spremeni Splošne pogoje. Izvajalec mora naročnika o spremembah obvestiti najmanj 10 delovnih dni pred uveljavitvijo sprememb. Naročnik ima pravico odstopiti od naročniške pogodbe, če se s spremembami ne strinja. Naročnik mora o odstopu obvestiti izvajalca v roku 10 delovnih dni od dneva prejema obvestila o spremembah. Če naročnik ne odstopi od naročniške pogodbe v roku 10 delovnih dni, se šteje, da s spremenjenimi pogoji soglaša.

12. ČLEN

TRAJANJE IN PRENEHANJE POGODBE

Ta pogodba je sklenjena za nedoločen čas. Uporabnik ima pravico do odstopa od pogodbe, kar je mogoče storiti s pisnim obvestilom preko elektronske pošte na naslov info@proterapevt.si ali fizično po pošti na naslov sedeža izvajalca. Vendar je za zagotovitev zaščite pred morebitnimi zlorabami potrebno, da se uporabnik pred odstopom identificira. Odpovedi, ki so podane do 25. dne v tekočem mesecu, bodo učinkovale prvega dne naslednjega meseca. V situacijah, kjer uporabnik krši pravila spoštljive komunikacije (vključno z nadlegovanjem, žaljivim govorom, diskriminacijo in podobno) ali izvaja dejavnosti v nasprotju s temi splošnimi pogoji ali z veljavno zakonodajo, ima izvajalec pravico takoj prekiniti pogodbo in trajno ali začasno onemogočiti uporabniški račun. Izvajalec si pridržuje tudi pravico, da od pogodbe odstopi z enomesečnim odpovednim rokom.

13. ČLEN

Vse zadeve, povezane s strukturo, veljavnostjo, uveljavljanjem in interpretacijo teh Splošnih pogojev, se rešujejo v skladu s pravom Republike Slovenije. Morebitne spore, ki bi izvirali iz kršitev teh Splošnih pogojev, se bo skrbnik portala trudil rešiti sporazumno. V primeru, da je vseh drugih izvensodnih možnosti reševanja sporov izčrpano, je za odločanje pristojno Okrožno sodišče v Ljubljani.

14. ČLEN

KONČNE DOLOČBE

Ti splošni pogoji veljajo od 1. 1. 2022 dalje. Izvajalec si pridržuje pravico do sprememb splošnih pogojev, o čemer bo obvestil uporabnike.

Svetovanje in storitve, Robert Ivanc s.p.

Poenostavite in avtomatizirajte svoje poslovanje!

S pomočjo ProTerapevta lahko svoj čas in pozornost usmerite v stvari, ki jih imate radi, medtem ko neprijetne birokratske zadeve prepustite nam.

Registriraj se

Izberite paket, ki je pravi za vas!

14 dnevni brezplačen preizkus

15 €/mesec
ali 
150 €/leto

AI ZAPISKI

  • Varni zapiski
  • AI pomočnik in virtualni supervizor
  • AI avtomatska transkripcija srečanj
  • AI kreiranje zapiskov iz transkriptov
25 €/mesec
ali 
250 €/leto

Epic

  • Vse iz AI zapiskov
  • Sistem za rezervacije terminov
  • Portal za kliente
  • Avtomatska izdaja računov